دسته‌بندی نشده

آموزش کاشت ژلیکس

همه چیز درباره کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ) را می توانید با خواندن این مطلب بدانید. کاشت ژلیکس یکی از جدید ترین و آسان ترین متدهای کاشت ناخن می باشد. در این نوع کاشت خبری از موادی نظیر لیکوئید و پرایمر های اسیدی نیست، همانطور که می دانید پوست برخی از افراد به این نوع حساسیت نشان می دهد.

 

کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ) چیست ؟

کاشت با تیپ های ژل ( ژلیکس ) امروزه یکی از جدید ترین متد های کاشت ناخن است و نسبت به سایر روش های کاشت آسان تر است و زمان کمتری نیاز دارد تا شما ناخن های کاشت شده زیبا و ظریف داشته باشید. کاشت ژلیکس شباهت  زیادی به ناخن های مصنوعی دارد با این تفاوت که ناخن های مصنوعی قدیمی از جنس پلاستیک بودند و از سر ناخن گذاشته می شدند اما تیپ ژل های جدید از جنس سافت ژل های کاشت ناخن هستند که در قالب های متفاوت فرم گرفته و آماده شده اند و صدف ناخن را به صورت کامل کاور کرده و از ریشه روی ناخن قرار می گیرد و مناسب برای ناخن هایی با صدف صاف هستند. کاشت ناخن ژلیکس دیگر نیاز به پودر، لیکوئید و لمینت ندارد و فقط با یک چسب تیپ ژل شما به راحتی کاشت را انجام می دهید و این نوع کاشت به قدری راحت است که در منزل هم می توان انجام داد و نیاز به آموزش خاص و حرفه ای ندارد.

 

مراحل کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ):

مرحله اول: آماده سازی اولیه ناخن:

در مرحله اول باید زیر سازی ناخن انجام شود که ابتدا مانیکور ناخن است که به دو روش خشک و خیس انجام می شود، کوتیکول ها را با عقب زن چوبی یا فلزی به عقب برده و با نیپر بچینید و مواد اضافه را با فرچه از روی سطح ناخن پاک کنید . سپس ناخن را به اندازه و فرم دلخواه در آورید و با استفاده از بافر روی سطح ناخن را خظ و خش بندازید و سپس ضد قارچ بزنید تا آلودگی سطح ناخن از بین برود.

مرحله دوم: انتخاب تیپ مناسب ناخن و زدن پرایمر:

یک لایه پرایمر بدون اسید روی ناخن بزنید و با توجه به فرم و اندازه صدف ناخن از روی شماره تیپ ها تیپ مناسب را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که پرایمر خاصیتش پس از 10 ثانیه از بین می رود و شما نباید همه ناخن ها را همزمان باهم پرایمر بزنید.

مرحله سوم: ژلیکس ناخن و چسباندن تیپ ها:

در این مرحله یک لایه از چسب مخصوص تیپ را داخل تیپ زده و یک لایه هم روی صدف ناخن بزنید، تیپ ژل را به آرامی از ریشه روی صدف ناخن قرار بدهید و کمی فشار دهید تا حباب ها از بین برود. با استفاده از دست یا گیره مخصوص تیپ را روی ناخن نگه دارید و زیر دستگاه ای ای دی تک انگشتی قرار دهید تا تیپ به طور کامل به صدف ناخن بچسبد، بعد از کامل کردن هر 10 انگشت به طور جدا با این روش به مدت 60 ثانیه دست ها را در دستگاه ال ای دی قرار دهید تا چسب زیر تیپ کاشت کاملا خشک شود.

می توانید پس از کاشت از لاک ژل دلخواه استفاده نموده و در مرحله پایانی سطح ناخن را با تاپ ژل پوشانده و در دستگاه ال ای دی خشک نمایید.

لوازم مورد نیاز برای کاشت ناخن با تیپ ( ژلیکس ):

تیپ ژل:

تیپ ژل های کاشت ناخن  شامل فرم های مختلفی چون تابوتی، بادامی، مربع، نوک تیز و… است که هر کدام از فرم های تیپ ژل دارای 11 اندازه متفاوت، که شما با توجه به فرم و اندازه ناخن آن را انتخاب می کنید.

پرایمر تیپ ژل بدون اسید:

پرایمر بدون اسید مخصوص کاشت با تیپ ژل (ژلیکس)  بعد از مانیکور و آماده سازی ناخن استفاده می گردد و باعث دوام کاشت می شود.

پرایمر در کاشت ناخن یکی از مهمترین موادی است که طول عمر ژل، لاک ژل و کاشت اکریلیک را تحت تاثیر قرار می دهد و با تغییر PH ناخن، باعث چسبندگی بیشتر مواد کاشت به سطح ناخن و تیپ می شود. همچنین مانع از ایجاد حباب هوا در زیر کاشت می شود و برای بهتر و راحت تر چسبیدن برخی طرح ها و دیزاین ها روی سطح ناخن کمک می کند.

چسب تیپ ژل:

رابر مخصوص کاشت ناخن با تیپ ژل (ژلیکس) یکی از محصولات مورد نیاز در این نوع کاشت می باشد. این محصول یک ژل بی رنگ است که جهت چسباندن تیپ ژل به صدف ناخن استفاده می گردد و به وسیله دستگاه یو وی ال ای دی تک انگشتی خشک می گردد.

دستگاه ال ای دی تک انگشتی

دستگاه یو وی ال ای دی انگشتی دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد که مناسب خشک کردن انواع ژل و کاشت تیپ ژل ( ژلیکس ) است و فضایی که از میز کار شما اشغال میکند بسیار ناچیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *